Pazartesi, Şubat 26, 2007

THY 4 yeni noktaya uçacak

Hurriyet (26 Subat 2007)
Türk Hava Yolları (THY), 4 yeni hattın açılmasına karar verdi. Yeni uçuş noktaları, İstanbul-Nevşehir, İstanbul-Batum, Yenişehir (Bursa) -Trabzon ve İstanbul-Eskişehir hattları olacak.THY'den Borsaya yapılan açıklamada, 1991 yılından bugüne ticari yardımcılık bünyesinde çeşitli yönetim kademelerinde görev yapmış olan ve 2 Temmuz 2006 tarihinden itibaren Ticari Genel Müdür Yardımcılığına vekalet eden Üretim Planlama Başkanı Orhan Sivrikaya'nın, Genel Müdür Ticari Yardımcısı olarak atandığı kaydedildi.

GÜRCİSTAN’A PASAPORTSUZ UÇUŞ İMKANI
Yönetim Kurulu’nun kararıyla açılacak İstanbul-Batum hattı, Türkiye ile Gürcistan arasında yapılan ikili anlaşmayla hem iç hat hem de dış hat yolcusuna hizmet verecek. Böylelikle istanbul-Batum hattı sınır illerindeki iç hat yolcularına pasaportsuz uçuş olanağı sağlanacak. Yaz tarifesiyle birlikte hizmete girecek hatlarla, THY iç hat uçuş noktası sayısını 28'den 31’e, dış hat uçuş noktası sayısını da 103’ten 104’e çıkarmış olacak.
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/6022345.asp?m=1&gid=112&srid=3436&oid=7

Hiç yorum yok: