Çarşamba, Mayıs 06, 2009

Fikra Bu Ya: Toronto ucuslari baslamis :)

Toronto'lu Temel
Fikra bu ya, Turk Hava Yollari sonunda Toronto ucuslarina baslamis ve Istanbul’dan ucaga ilk binen Temel gidip ucagin en onundeki Business Class’in ilk koltuguna oturmus.

Bunu goren hostes kizimiz biletini kontrol edince Temel’e donup “afedersiniz ama sizin yeriniz daha arkadaki ekonomi bolumunde, lutfen arka tarafa gecer misiniz?” diye uyarmis.

Temel bu, dinler mi. “Ula usagum” demis, “Ben bu ucuslari kac senedur bekliyrum biliymisun da. Ha surdan suraya kimildamiyrum bilesun!” diye cikismis.

Hostes kizimiza yardim ve Temel’i ikna icin gelen kabin amiri de ayni cevabi almis. ”Hanim kizum, Ben bu Toronto ucuslarinu kac senedur bekliyrum biliymisun da. Ha surdan suraya kimildamiyrum bilesun! Sakin ola indirmeyun benu.”

Sonunda gurultuyu duyan pilot gelmis, temelin kulagina bir seyler fisildamis ve Temel acele ile yerinden kalip kendi istegi ile geriye gitmis.

Saskin bir halde olanlari goren hostes ile kabin amiri sasirip pilota ”Ne dediniz de Temel bey arkaya gecti” diye sormus. Kaptan da cevap vermis, ”Ucagin sadece arka tarafi Toronto’ya gidiyor dedim, ikna oldu”.

Toronto'ya ilk Ucus
Sonunda gün gelmiş ilk ve tek Toronto uçağı İstanbul'dan havalanmış. Tam bakırköy Akıl Hastanesinin üzerinden geçerken, pilot birden garip bir şekilde gülmeye başlamış. Yardımcı pilot bu gülüşün sebebini sorunca şu cevabı vermiş :
- Başhekim kaçtığımı öğrenince kimbilir nasıl şaşıracak.

Bil Bakalim Nerde
Torontoya gece 9:00 civari inen THY ucaginin pilotu Pearson Havaalani'na yaklasinca kuleye "bil bakalım ben kimim?" şeklinde çağrı yapıyormuş. Bu olay ise Turkler kadar sakaci olmayan Kanadali kontrolörün canını sıkıyomuş. Pilottan uygun formatta konuşmasını istiyomuş. fakat bizim kaptan pilot konuşmasına aynen devam ediyormuş. Bir gece yine kuleye "bil bakalım ben kimim?" şeklinde çağrı yapmış. Artık durumdan iyice rahatsız olan kule ise pist ışıklarını kapatıp "Bil bakalım nerde?" demiş.

*** Diger Toronto'ya ucus fikralari icin burayi tiklayin ***

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Artik ben de Torontoya ucus haberlerine gulmeye basladim, ama fikralar super. Ozellikle Nasrettin Hoca fikralari.